page_banner

pruduttu

5XZ-10 Separatore di gravità di sesamo di soia mungo di soia

Descrizione breve:

U separatore di gravità 5XZ-10 hè utilizatu per a pulizia fina è a separazione di impurità di sementi è fasgioli cù una dimensione di particella identica ma cù differenzi in u so pesu specificu.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Introduzione è Applicazione:
U separatore di gravità 5XZ-10 hè utilizatu per a pulizia fina è a separazione di impurità di sementi è fasgioli cù una dimensione di particella identica ma cù differenzi in u so pesu specificu.
U Separatore di Gravità hè utilizatu per caccià a sumente malata parzialmente manghjata, immatura, dannata da insetti è a sumente muffa da a bona sumente, chì u metudu di pulizia tradiziunale da Seed Cleaner è Cilindru Indented si dimostra menu efficace.
U Separatore di Gravità hè adattatu per a pulizia efficiente di tutti i cereali, grani, legumi, fagioli è sementi di tutti i culturi cum'è granu, risone, appena, mais, millets, girasole, soia, risu, quinoa, chia.sementi d'oliu, sesamo, trifoglio, sementi vegetali, etc.

Specificazione:

Capacità (conta da u granu) 10000 kg/h
Sieve Table Size 3900 * 1550 mm
Potenza tutale 15 KW
Motore per soffiatore d'aria integratu Sei soffiatori d'aria (1.5KW * 3 + 1.8KW * 3 = 9.9 KW)
Motore per vibrazione Y132M1-4, 4.0 KW
(a velocità di vibrazione di a piattaforma pò esse aghjustata da un convertitore di frequenza da 0-480r / m)
Motore per una bona liberazione di granu Y90S-4, 1,1 KW
Angulu laterale di inclinazione 3 ° ~ 6 °
Angulu longitudinale di inclinazione 0~6 °
Ampitudine 7 mm
Dimensioni (L*W*H) 4300×1960×2500 mm
Pesu 2500 kg

Prucessu di travagliu:
I graneddi o fasgioli sò alimentati continuamente nantu à a superficia di u ponte di vibrazione di u Separatore di Gravità, è poi si sparghje è face un lettu uniforme di materiale nantu à a superficia di u ponte nantu à l'area di stratificazione.
In l'area di stratificazione, per a funzione di u sistema di l'aria uniforme, i materiali ligeri andaranu in cima à u lettu di u produttu è u materiale pisanti vanu più bassu sottu à i materiali di luce è toccu a superficia di u ponte.

gfdjhg
 

U ponte di vibrazione hè sustinutu da un drive eccentricu chì face chì u ponte si move in alta frequenza è bassa amplitude.È i materiali pisanti si moveranu versu a pusizione più alta di u ponte, mentre chì i materiali ligeri si movenu versu a pusizione più bassa di u ponte.È in questu prucessu generanu ancu di materiali mischiati chì saranu scaricati da u mediou outlet. À u listessu tempu, qualchì gravità più pesante cum'è e petre serà scaricatu separatamente.

hgf


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    prudutti cunnessi