page_banner

pruduttu

5XQS-5 Destonatore per mais, grano di caffè, riso, sesamo, chia

Descrizione breve:

Destoner hè utilizatu per sguassà l'impurità di densità pesante (petri, sabbia, blocchi di terra) da a materia prima.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Riferimentu paràmetru:

Mudellu 5XQS-5
Capacità 5000 kg / ora (cuntatu da u granu)
Mutore di vibrazione 1,5 kW
Mutore di ventilatore d'aria 5,5 kW
Dimensioni (L*W*H) 2500×1560x1600 mm
Pesu 700 kg

Funzione:
Destoner hè utilizatu per sguassà l'impurità di densità pesante (petri, sabbia, blocchi di terra) da a materia prima.
Hè largamente appiicata in tutti i tipi di grana di granu chì sò colti da a terra.Cum'è fagioli, granu, granu, millet, noci di terra, paddy etc.
A serie 5XQS Destoner hè un tippu di soffiu d'aria è avè un grande lettu di seta.Il s'agit donc d'un Destoner universel qui s'adapte à tous les traitements de graines.Hè dinù facile à upirari.Sopra vantaghji chì facenu esse un mudellu populari in u mondu.

Principiu di travagliu:
5XQS-5 Destoner hè adupratu per separà i prudutti granulari induve e particelle sò apprussimatamente a stessa dimensione, ma differisce in u pesu.Via u putere di soffiu di l'aria è u muvimentu meccanicu di u materiale, elimina in modu efficiente una piccula quantità di materiale pesante da una quantità più grande di materiale ligeru.Pò separà impurità cum'è sabbia, petra, metalli è pezzi di vetru da i grani.Cù a cumminazzioni di fluidizazione è oscillazione di u ponte, i particeddi pisanti migranu à u livellu superiore, mentre chì e particelle di luce si movenu à u livellu più bassu di u ponte.

 khj

Prestazione di Destoner:

lkjhl (2)
Destoner elimina in modu efficace e petre da i fasgioli di soia splitted

lkjhl (1)
Ci hè un cunfini evidenti trà millets è sabbia.


sabbia


migliu di dita


Detaglii di Destoner:

L'angolo d'inclinazione di u corpu di vibrazione hè aghjustatu à 7,5 ° quandu surtite da a fabbrica.
Quandu processate diverse materiale, avete bisognu di aghjustà l'angolo per truvà u megliu effettu di pulizia.
A seguita hè i passi: svitate u bullonu di serratura, girate a piastra di supportu.Prestate attenzione à i dui lati di l'ajustamentu deve esse accordu.Altrimenti, affettarà i risultati o ancu dannu a macchina.


Scatola di cuntrollu di putenza
Ci hè un inverter in a casella di cuntrollu di putenza.L'invertitu pò aghjustà a velocità di u mutore è riduce a corrente di partenza.Quandu Destoner richiede una frequenza di vibrazione bassa, aghjustate l'inversione per calà a velocità di rotazione di u mutore.Per piacè riferite à l'istruzzioni di l'inverter.Ùn accende o spegne spessu u trasduttore per evità danni à l'equipaggiu.

A regulazione di u voluminu d'aria
Ci sò trè soffiatori d'aria in 5XQS-5 Destoner.U manicu di regulazione di u voluminu di l'aria cunnetta direttamente u soffiatore d'aria.U voluminu di l'aria pò esse aghjustatu secondu u requisitu attuale.Per verificà s'ellu u voluminu di l'aria hè appruvatu, duvete vede a distribuzione di a materia prima nantu à u lettu di sieve.Se u voluminu di l'aria hè adattatu, a materia prima deve esse una sospensione nantu à u lettu di sieve.In generale, durante a sospensione, u spessore di u flussu hè 30 ~ 40 mm per i fasgioli è 40 à 50 mm per u risu biancu.

dettagliu di distonatore
Sieve bed hè 156 cm in larghezza per 5XQS-5 Destoner

U lettu di tagliu di Destoner hà 3 aperture nantu à a fine alta cum'è uscita di petre è 1 grande apertura in u bassu cum'è uscita di granu.
Destoner sieve bed hè fattu di cornice di legnu duru cù strati di tagliu in acciaio inox.Ci sò barre trasversali nantu à u vassellu di fondu per portà i strati di tagliu.
Sieves (Hè fattu di una maglia d'acciaio inossidabile di una strata è di una schernu d'acciaio inox di una strata)

U stratu superiore di u tagliu hè una maglia ondulata persunalizata per u granu di trasfurmazioni.
U stratu di schermu di u tondo di fondu hè adupratu per l'aria distribuita uniformemente.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi