page_banner

nutizie

A macchina di vagliatura di granu hè un equipamentu meccanicu necessariu in a pruduzzione agricula muderna, è hè spessu usata per vagliatura, classificazione è eliminazione di impurità di granu, granu è varii sementi.Cum'è un Produttore di Seed Cleaner è Grader, sparte cun voi.Dopu, parlemu di parechje cose chì deve esse attentu à prima di utilizà a machina di screening di granu.
1. Pone a macchina in una pusizioni horizontale è stallà dispositivi di prutezzione elettrica.
2. Verificate s'ellu a parte di trasmissione hè solta o caduta, in particulare u mutore di vibrazione.
3. Verificate se i viti sò stretti, è u corpu di u screnu deve esse basu equilibratu cù i pneumatici nantu à a terra.
4. Verificate s'ellu ci sò oggetti stranieri in u fan principale è u fan di aspirazione.
5. Verificate a direzzione di corsa di u fan.
A machina di pulizia di granu di u cuncentratore compostu pò rimpiazzà a schermu secondu a dimensione di i grani, chì hè adattatu per u granu, a soia, u granu, u risu, i graneddi di girasole è altri grani vari.Nisuna polvera hè generata durante a pulizia di u granu, chì cambia assai l'ambiente di travagliu di a macchina.U pruduttu hè equipatu cù un fan centrifugal, un cullettore di polvera è un scaricatore d'aria chjusu.Hè faciule di spustà, è u gradu di pulizia pò ghjunghje à più di 90%.A capacità di pulizia hè: 10 tons/ora.

ngjfd

Pulitore di sementi è classificatori

I bisogni tecnologichi di u processu di granu deve esse realizatu cù l'aiutu di l'equipaggiu currispundenti.Nta l'ultimi anni, attraversu u sviluppu di macchine singole per cumplettà i setti di l'equipaggiu è a digestioni è l'assorbimentu di l'equipaggiu impurtatu, l'equipaggiu di trasfurmazioni di granu hà scontru i bisogni di a tecnulugia di trasfurmazioni in una certa misura.Per migliurà ulteriormente u livellu di sviluppu è rende a prestazione meccanica di l'equipaggiu risponde à i requisiti di cuncepimentu, è risponde à i bisogni di trasfurmazioni in situ è ​​di debugging di l'equipaggiu, cunsiderendu a struttura è a tecnulugia di l'equipaggiu, hè necessariu di prestà attenzione. à a prova di i paràmetri meccanichi è a prestazione di l'equipaggiu per risponde à i crescenti requisiti di processu di trasfurmazioni.
Mantenimentu di a macchina di selezzione di granu:
1. U locu di parcheghju di a macchina di selezzione deve esse pianu è solidu, è u locu di parcheghju deve esse cunsideratu convenientu per a rimozione di polvera.
2. Prima di u funziunamentu, verificate s'ellu i viti di cunnessione di ogni parte sò stretti, s'ellu i pezzi di trasmissione giranu flexiblely, s'ellu ci sò sonu anormali, è se a tensione di a cinta di trasmissione hè adatta.
3. Quandu cambiassi variità durante l'operazione, i particeddi di sementi rimanenti in a macchina deve esse puliti, è a macchina deve cuntinuà à curriri per 5-10 minuti.À u listessu tempu, cambiate i manichi di regulazione di u voluminu di l'aria davanti è posteriore parechje volte per eliminà i dipositi restante in e camere frontale, media è posteriore.Spezie e impurità.
4. Se ristretta da e cundizioni è deve travaglià fora, a macchina deve esse parcheggiata in un locu riparatu è pusatu downwind per riduce l'influenza di u ventu nantu à l'effettu di selezzione.Quandu a velocità di u ventu hè più grande di u nivellu 3, a stallazione di barriere di u ventu deve esse cunsideratu.
5. I punti di lubricazione deve esse riforniti prima di ogni operazione, puliti è inspeccionati dopu à a fine, è i difetti sò eliminati in u tempu.
A nostra cumpagnia vende ancu Seed Cleaner è Grader, benvenutu per cuntattateci.


Tempu di post: 01-09-2021