page_banner

nutizie

Tutti sapemu chì u più altu u pesu di a sumente, più u so ritmu di germinazione, vigore è rendiment.Dunque, u separatore di gravità ghjoca un rolu impurtante in a classificazione di e sementi per pesu in l'industria di trasfurmazioni di sementi.Allora quantu sapete di i separatori di gravità?
hfg (1)
Cosa hè u Separatore di Gravità?
I separatori di gravità sò usati per separà i prudutti di a stessa dimensione ma di gravità specifica diversa.Puderanu effittivamenti sguassate e sementi parzialmente manghjati, immaturi, pesti è muffa da e sementi per assicurà a più alta qualità di u pruduttu finali.I metudi tradiziunali di pulizia di i pulitori di sementi è i tamburi serrati si sò pruvati à esse menu efficace.Puderanu esse usatu per separà è standardizà u caffè, cacahuete, granu, piselli, risu, granu, sesame è altri grani.

Chì ghjè u principiu di travagliu di u separatore di gravità?
A separazione di gravità hè un metudu industriale di separà dui cumpunenti, sia una sospensjoni, sia una mistura granulosa secca induve si separa i cumpunenti cù a gravità.
I cumpunenti di a mistura anu un pesu specificu diffirenti.È tutti i metudi gravitazionali sò cumuni in u sensu chì tutti utilizanu a gravità cum'è a forza dominante.
Un tipu di separatore di gravità eleva u materiale da u vacu sopra un ponte coperto di schermu vibrante inclinatu.Questu risultatu in u materiale chì hè suspesu in l'aria mentre l'impurità più pesanti sò lasciate nantu à u screnu è sò scaricate da l'output di petra.U pruduttu scorri nantu à a tavola vibrante induve l'aria pressurizzata hè furzata, facendu chì u materiale si stratifica secondu a so gravità specifica.I particeddi più pesanti si movenu à una capa più alta, mentre chì i particeddi più ligeri si movenu à una capa più bassa di a tavula.
Per ottene una separazione di gravità specifica efficace, l'approvvigionamentu di l'aria pressurizzata deve esse aghjustatu precisamente.Questu hè ottenutu usendu ventilatori regulabili individualmente per cuntrullà a distribuzione di l'aria in diverse zone di a piattaforma vibrante.
Stu tipu di separatore di gravità hà una piattaforma rettangulare in modu chì u pruduttu viaghja una distanza più longa chì risulta in una separazione più pulita di particelle ligeri è pesanti.
hfg (2)

Separatore di Gravità 5XZ-10 Cù Tipu di soffiu d'aria
Applicazioni Industries di u Separatore di Gravità
A separazione di gravità hè aduprata in una larga varietà di industrii, u campu più estensivu è principalu hè l'agricultura.
I separatori di gravità sò usati per a rimozione di impurità, additivi, danni d'insetti è kernels immaturi da i seguenti esempi: granu, orzu, colza, piselli, fasgioli, fasgioli di cacao, lino.Puderanu esse usatu per separà è standardizà i grani di cafè, cacao, arachidi, granu, piselli, risu, granu, sesame è altri grani alimentari.
Caratteristiche di Gravity Separator
Pò facilmente separà materiali granulari secondu u pesu di u pruduttu.
Facile rimozione di u ponte per a pulizia.
Réglage facile de l'inclinaison du pont dans les deux sens longitudinal et transversal.
Sistema multi-fan per un cuntrollu precisu di l'aria.
Cuntrolu precisu di l'aria, a velocità di alimentazione è a velocità di u muvimentu di a piattaforma.
Beneficii di u Separatore di Gravità
* Reduce u travagliu umanu
* Alta efficienza di separazione
* Capacità di selezziunà è separà in modu efficace
* A separazione di i contaminanti migliurà a qualità di u pruduttu
* Riduce i risichi per a salute di i cunsumatori
SYNMEC hà diversi tipi di separatori di gravità di alta qualità in vendita, è se vulete sapè più nantu à i nostri prudutti, cuntattateci!


Tempu di post: 01-09-2021